Hej igen vänner och ovänner! Hur har ni haft det sen sist? Vart lite dåligt med uppdateringen de senaste dagarna. Haft fullt upp med annat. Jag har påbörjat min lediga jobb vecka. Har alltså fått ledigt från skolan för att jobba istället. Vilket känns skönt. Eftersom lillkillen har kommit så är det lite extra kul att åka till jobbet på morgonen :) Idag kom jag hem lite tidigare och har än så länge bara tagit igen denna nattens förlorade sömn. Borde egentligen ge mig ut och springa men min kropp vill inte riktigt följa med på den stigen. Så jag skriva lite här, sova och sen hoppa Sessan i den nya sadeln. Som jag förresten provade igår! 
 
Och det gick bra :) Den satt fint på Sessan och den var skön att sitta i. Bra stöd för benen och jag satt still. Behövde inte jobba extra för att kunna rida ordentligt. Så jag ska som sagt hoppa med den idag och känna. Men jag tror nästan att jag slår till :) Och för er som undrar så är det en santa cruz, föredetta jackson, hoppsadel givetvis. Brun. Så den blir nog bra. Sessan verkar trivas så då är jag nöjd. Men över helgen ska jag rida i den och känna efter ordetnligt så att jag inte gör ett misstag att köpa den. 
 
Tänkte jag skulle ta med mig kameran ut till stallet sen och fota lite så får ni se hur den ser ut :) 
 

Kommentera

Publiceras ej