Kort arbetsdag idag. Kom hem redan vid halv 12. Sen dess har jag bara slappat och sovit. Behövde det kände jag. Det blev ingen ridning varken igår eller i förrgår. I förrgår var jag och hälsade på Valle och igår var det kalas så jag han helt enkelt inte. Lite ofrivillg vila. Vilket resutlerade att Sessan blev utråkad och stack ur hagen inatt.. Har märkt att hon gör det när jag inte rider. Så blir hon utråkad och vill ut på äventyr. Som tur är går hon inte långt och kommer när man visslar på henne. Tack och lov. 
 
Idag ska jag nog rida. Men har inte bestämt mig för ridhuset eller uteritt. Funderar på ridhuset eftersom hon skulle behöva en riktig genomkörare men samtidigt är jag sugen på att rida upp till sjön och terräng barnan. Hur som helst så ska jag alldeles strax bege mig ut till stallet. Måste lägga ut annaons på min sadel också. Bestämde mig tillslut för att köpa denna som jag har haft på prov. Den blev jätte bra! :D Nu är det bara bruna ridstövlar och skydd som saknas. Och om allting går som det ska så kommer ett par bruna Veredus Olympus skydd snart vara mina (våra)! :D 
 
 

Kommentera

Publiceras ej