Ännu en arbetsdag avklarad. Så nu sitter jag vid datorn, äter och läser om säsongspremiären för pretty littel liars! Jag är så exited! Massa svar på frågor från de förra säsongerna är utlovade samt spänning och man får finally veta vem A är! Vi vet nu att han heter Charles och är på något sätt släckt eller kopplad till Alison och hennes familj. Men nu får vi veta på riktigt vem han är. Omg! Käner mig som en riktig fjortis igen men vafan, jag har längtat! 
 
Hur som helst så är det ridning på G idag igen. Ska föröska göra lite sammas om igår. Trimma lite och sätta krv på henne att ta in bogarna och jobba rätt. Det märktes när jag kom åt henne igår på bogarna. Då blev det jobbigt. Lite mer trav ska jag nog försöka locka fram. När det är snett igenom och jag vill att jon ska öka ett snäpp blir det ganska snabbt galopp. Tror att det dels har dels med att jag placerar min skänkel lite dumt så hon missuppfattar som galopp skänkel och dels att det blir lite jobbigt och då är det lättare med galopp. Så det ska vi fila lite på. 
 
Idag ska jag testa nova bett också. Får se hur det funkar. Fick hem det igår så idag ska det testas! Jag tror faktiskt att hon kommer att trivas med det. Men vi får se. jag kanske kommer få det lite svårt att bromsa henne. Med tanke på att det inte är så starkt. Eller så blir det tvärt om. Hon trivs så bra med det att hon blir mycket känsligare. Får helt enkelt prova och se vad hon tycker :)