Igår hämtade vi en sadel! :D ska prova idag och över helgen så får vi se. Det var därför jag inge bloggade igår. Hade fullt upp! Dessutom har fölet kommit! Äntligen! Som jag och Maria har längtat. Det blev en brun liten hingst men en stjärna i pannan. Ska fråga Maria på lördag när jag jobbar om jag får ta några bilder och lägga upp här. I alla fall ta bilder :) 

Idag ska jag som sagt prova sadel och trimma lite lätt. Mycket uteritt denna veckan men det har varit härligt och roligt. Och det är nu bestämt att Valle åker på måndag. :'( usch.. Men Isabelle hinner med att hoppa en pay and jump, uteritt och ett till pass i ridhuset. Massa bananer ska Valle få också när han åker. 

Nu ska jag till skolan, ses! 


1 kommentarer

Anonym

30 May 2015 15:00

Vad var de för sadel?

Kommentera

Publiceras ej